Velkommen til bloggen vår!

Hei, vi er Roadservice 10/11! Det var jammen meg skikkelig trivelig av deg å stikke innom bloggen vår! Her kommer vi til å komme med litt nyttige, og mange unyttige oppdateringer om hva vi driver med, og hvor vi befinner oss dette året! Så hvis du er interessert i det, kan du jo følge med her!

torsdag 16. september 2010

En heeeeelt vanlig dansetime...


Etter som vi bruker mye tid på å øve på show og undervisning syns vi det er på tide at dere får se litt av hva vi egentlig holder på med.. Dette er et lite innblikk i Kristine og Guros dansing :) 
Håper dere liker den og ta det med ro, vi skal nok kanskje ikke bruke dette i showet. 
Og husk; En god latter forlenger livet. 

    

5 kommentarer:

  1. Verdens søteste apekatter!!! :D <3

    SvarSlett
  2. Heihei! Jeg var en av konfirmantene fra lørdag til søndag 18-19 september. Å jeg lurte på om dere kunne lage en video av der dere synger ellernoe? jeg syntes dere er døds råe! :)

    SvarSlett
  3. så gøy at du likte det du hørte:) vi blir glade av det! klart skal vi prøve å lage en video når vi synger. Vi gleder oss til å møte dere igjen!:) Guro

    SvarSlett
  4. Hei dere!
    Hva heter den første sangen dere sang? :-)

    Gleder meg masse til å se dere igjen!♥

    SvarSlett
  5. You set the Rhythm med NewWorldSon.
    Så bra! Vi gleder oss også!

    SvarSlett