Velkommen til bloggen vår!

Hei, vi er Roadservice 10/11! Det var jammen meg skikkelig trivelig av deg å stikke innom bloggen vår! Her kommer vi til å komme med litt nyttige, og mange unyttige oppdateringer om hva vi driver med, og hvor vi befinner oss dette året! Så hvis du er interessert i det, kan du jo følge med her!

fredag 12. november 2010

LIER


Onsdag var det Lier som stod på programmet, og konfirmantene i Lier viste oss at de visste hva det vil si å lage liv på en konsert! Eller de hadde kanskje ikke så mye valg. Andy hoppa rundt som ei loppe på speed, så de han ikke fikk til å lage liv, fikk i hvert fall ti å le!



Så følte vi oss utrolig privilegerte denne kvelden som fikk treffe Sverre, norgesmester i selskapsdans! Han fikk vist fram noen fete mooves på scenen, sammen med Guro og Kristine. Vi bøyer oss i støvet!


Også var det jo utrolig trivelig at Trine og Kunt-Inge dukket opp på showet vårt! Det satte vi pris på, og ikke minst så satte vi pris på sjokoladen de hadde med til oss! Den smakte godt på veien hjem!


Så må vi jo ta med dagens blonde fra Karoline:

Karoline: Jeg har så vondt i hodet
Katrine: Har du Ibux?
Karoline: Ja, jeg tok en ibux og en paracett
Katrine: Hjalp det da?
Karoline: Jeg vet ikke. Jeg tok de i går..

Katrine

5 kommentarer:

  1. haha XD tidenes XD

    SvarSlett
  2. haha, karoline da!!

    Håper dere har en sitatbok? Den vil jeg gjerne lese en gang!

    SvarSlett
  3. Haha! Ble det ikke tatt flere bilder?
    Dere var i alle fall utrolige flinke! <3

    SvarSlett
  4. Takk for det! Jo, visst ble det tatt flere bilder! De kommer ut på hjemmesida vår når du minst venter det!

    SvarSlett