Velkommen til bloggen vår!

Hei, vi er Roadservice 10/11! Det var jammen meg skikkelig trivelig av deg å stikke innom bloggen vår! Her kommer vi til å komme med litt nyttige, og mange unyttige oppdateringer om hva vi driver med, og hvor vi befinner oss dette året! Så hvis du er interessert i det, kan du jo følge med her!

torsdag 2. desember 2010

Sykkylven

Da undertegnede ble kommandert til å svinge til venstre i rundkjøringa og inn mot kirka i Sykkylven protesterte jeg kraftig. For alle så vel at dette slettes ikke var noen kirke, men et møbelmuseum. Du skjønner det sto klart og tydelig et skilt som viste til at Sykkylven møbelmuseum var til venstre i rundkjøringa, og det kunne ikke være noe annet enn dette bygget som alle andre trodde var kirken. Så sånn var det.

Så har det seg nå slik at når det er fem mot én så taper han ene, uansett hvor overbevist han er om at han har rett og de andre tar feilm og slik var det også i denne situasjonen. Jeg måtte si meg tapt da det stod følgende med stor skrift ved inngangen: "Sykkylven Kirke". Bittert.

Men da jeg svelgte den kamelen og rista det av meg ble dagen bedre. Vi ble godt mottatt av presten Erlend og spiste et godt måltid før vi kom skikkelig igang med rigginga.

Undervisningen gikk veldig greit og de rundt 100 konfirmantene var flinke til å holde roen synes jeg. I pausen mellom Undervisning og Show overgav jeg øksa mi (gitaren) til en meget dyktig konfirmant som imponerte med å spille here "Nothing else matters" av Metallica. Jeg ble mektig imponert!

Showet gikk så det suste, og det ble liv og røre og god stemning. Vi i bandet fikk oss et veldig løft da Erlend kom til oss etter showet og sa at vi var tighte. Sånne kompliment er vi glad i og vi bukker og takker for det!

Andy

Ps: Bilder kommer!

2 kommentarer: