Velkommen til bloggen vår!

Hei, vi er Roadservice 10/11! Det var jammen meg skikkelig trivelig av deg å stikke innom bloggen vår! Her kommer vi til å komme med litt nyttige, og mange unyttige oppdateringer om hva vi driver med, og hvor vi befinner oss dette året! Så hvis du er interessert i det, kan du jo følge med her!

søndag 3. april 2011

Kopervik

Det var herlig å kunne stå opp og begynne å rigge med en gang uten å kjøre noe som helst. Vi overnatta nemlig på Kopervik menighetshus. Opprigg gikk som smurt. Guro ble lurt av både meg og Torry til å tro at vi skulle flytte det minst 10 tonn tunge orgelet ned fra scenen. "Jammen får vi til det da?" Nei Guro, definitivt ikke, men hjertelig tusen takk for underholdning! Det trengs. :)

Karmøylitter, karmøybuer, karameller eller hva enn man skal kalle dere, dere er vanvittig gode til å lage liv! Dere gjør det til en fryd og være med i Roadservice, og det bukker vi og takker for!

Etter showet prata jeg en del med Anund og Andreas fra bandet STEREA. Og for noen flinke folk! Jo tror jeg trygt kan si at jeg aldri har møtt noen på 14 år med et slikt talent som disse har på henholdsvis gitar og trommer. Jeg er dypt imponert og misunnelig! ;)

Bilder kommer!

Andy

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar