Velkommen til bloggen vår!

Hei, vi er Roadservice 10/11! Det var jammen meg skikkelig trivelig av deg å stikke innom bloggen vår! Her kommer vi til å komme med litt nyttige, og mange unyttige oppdateringer om hva vi driver med, og hvor vi befinner oss dette året! Så hvis du er interessert i det, kan du jo følge med her!

onsdag 30. mars 2011

Årka, første stopp på Karmøyturnè.

Etter ei flott frihelg hjemme vendte vi nesa mot vestlandet igjen. Vi føler at vestlandet er plassen vi har vært mest i år, men det gjør oss ikke så mye. På vestlandet er det alltid god oppvartning, og Karmøy er intet unntak.

Første stopp på vår Karmøyturnè var Åkra. Her fikk vi nydelig laks og alt var fryd og gammen.
Vi skjønte fort at konfirmantene i Årka var en gjeng som var lette å gire opp og på konserten tok de helt fyr. Det var kjempe gøy, og etter at jeg fikk til delay tok jeg og fyr. Endelig forstod jeg hvordan den effekten virka, etter å ha fått utallige forklaringer på det før. Takk Per Christian, du er helten!

Jeg ble kanskje litt gira for Karoline begynte å le, og hun var på scena og sang…
Denne jobben tok Torry og avgårde, han og Andy rocka som bare juling. Og Katrine, ja hun rocker om hun sitter bak trommesettet eller prater om Kirkens Nødhjelp. Det er veldig gøy å danse med Kristine igjen, og hun er flink! Om hun danser på scena eller av scena, så er det beundringsverdig hvor langt inni hjerterota dans sitter i henne. Jeg digger det.

Jeg har gleda meg til å prøve meg på Karmøysk, men det er jammen ikke så lett som jeg hadde trodd! Jeg måtte til slutt gi opp. Heldigvis varer Karmøyturnèen lengre enn en dag!
Etter opplegget fikk vi omvisning i kirka, og den var stoooor! Katrine gleda seg, for hun hadde nemlig hørt at det var bilbane i kjelleren! Men desverre var den tatt ned, så vi fikk ikke gleden av å prøve den. Men vi fikk gleden av å høre Jonas, sivilarbeideren i kirka, spille piano. Han var Flink med stor F. Har du behov for å sitte å høre på behagelige toner fra et piano en dag burde du bare kjøre til Årka og få en konsert. Det er verdt kjøreturen. ;)

Bilder kommer på nettsida vår etterhvert :)

- Guro 

1 kommentar:

  1. Dokke va super flinke, å det va kjempe kjekt å sjå på dokke, det jekk øve adle forventningar ! :D
    (Skreiv på karmøysk eg :D)

    SvarSlett