Velkommen til bloggen vår!

Hei, vi er Roadservice 10/11! Det var jammen meg skikkelig trivelig av deg å stikke innom bloggen vår! Her kommer vi til å komme med litt nyttige, og mange unyttige oppdateringer om hva vi driver med, og hvor vi befinner oss dette året! Så hvis du er interessert i det, kan du jo følge med her!

mandag 21. mars 2011

"Det er rart æ ikke bor på Voss!"

Første morgen på Auro (som forøvrig er den beste plassen Tarja har sovet med teamet), kunne jeg ikke vente med å stå opp. Før jobben i dag, hadde vi nemlig blitt lovt at vi skulle få hilse på Bukken Billy! Min favoritt bukk, som jeg har savnet siden sommeren 09.

Vi fikk også en omvisning i fjøset til Knut denne formiddagen, og Guro var i hundre etter at ho hadde fått sett melkeroboten, eller kumaskinen, som Torry likte å kalle den. Som ikke det var nok, kom det også kattunger samme morgen, og vi kjente at på Voss var livet var godt å leve.

Jobben på Vonheim bedehus, ble ikke dårligere en gårsdagen. For en bra gjeng med konfirmanter! Satt stille som lys under undervisningen, og var med som bare det på showet. En spesiell takk må rettes til gjengen på første rad!

Toppen av kransekaka, var Andys turnstunt etter showet. Det var enda noen få igjen som fikk oppleve det, og alle som så det må være enige i at Andy er den morsomste vi kjenner.



Og som om ikke det var nok, fikk vi den perfekte avslutning på kvelden, da vi kom tilbake til Auro etter showet. Da disket nemlig Ellen opp med kakao med krem og sjokoladestrø. Andy ble så glad at han gråt seg i søvn. Og Tarja lo seg i søvn, mens ho tenkte på Andy.

-         -   Katrine

2 kommentarer:

  1. HAHAHA! Dette var utrolig vittig!

    SvarSlett
  2. Jeg elsker at det nesten bare er du som kommenterer på bloggen her, Tasj. Fortsett med det! Og ja, det var utrolig vittig! Jeg ler enda når jeg tenker på Andy som skulle turne. Jeg skal mime det for deg en gang, så du også kan le!

    SvarSlett