Velkommen til bloggen vår!

Hei, vi er Roadservice 10/11! Det var jammen meg skikkelig trivelig av deg å stikke innom bloggen vår! Her kommer vi til å komme med litt nyttige, og mange unyttige oppdateringer om hva vi driver med, og hvor vi befinner oss dette året! Så hvis du er interessert i det, kan du jo følge med her!

onsdag 16. mars 2011

Hurra for Osterøy


Søndag bar turen til Norges største innlandsøy, Osterøy. Ei flott øy, med mange koselige folk og ordentlig snøvær. Noe jeg må si jeg likte veldig godt. Andre parter av teamet begynner kanskje å bli litt lei av vinter og snø…


I Haus kirkestue var det bra med liv. Rundt 90 konfirmanter gjorde at stua ble veldig godt fylt opp. Men selv om de satt trangt var de veldig flinke til å sitte stille! Under undervisningene var de utrolig flinke, og vi kunne ikke annet enn å kose oss på scena. Så var det pause med pølser. Det kan jo bli en utfordring med plassen, men jammen fungerte det og greit! Alle fikk i seg nok mat og etter en kort spørreundersøkelse fant jeg ut at noen av guttene kan spise 11 pølser hvis de vil! :o Jeg spiser mye, men så mye.. Det hadde ikke jeg fått ned i magen min vet jeg!




Denne dagen hadde vi sydd sammen et litt nytt show. Siden Karoline sliter med forkjølelse og det som hører med, plukka vi ut noen av sangene osv. Dermed endte det med at vi hadde et knakende bra opplegg med veldig mye dans, og en sanger som kunne fungere på sitt beste! Det fungerte veldig bra, og verken Kristine eller jeg har svetta så mye som på dette showet før. Moro det! Dette var første showet Kristine dansa mye på halvannen måned nesten. På grunn av knærne har hun tatt det rolig mye, men det var utrolig gøy å danse med henne igjen. Og konfirmantene? De laga MASSE bra liv og røre, og konsertstemninga var på topp! :)



Når vi skulle hjem igjen til Nordhordland folkehøgskule, som vi sover på, måtte vi få drahjelp opp en lang og snøsleip bakke.. Heldigvis hadde presten, Rolf Eivind, firehjulstrekker. Og snill som han er ville han hjelpe oss. Dessverre var bilen og hengeren vår litt for tung, men vi satte på kjettinger og Andy gjorde en flott kjørejobb så vi kom oss opp tilslutt. Vel og merke med en ødelagt kjetting, men vi kom opp! Vi kunne fortsette ferden og er svær fornøyde med nok en bra kveld i Hordaland.

Guro.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar