Velkommen til bloggen vår!

Hei, vi er Roadservice 10/11! Det var jammen meg skikkelig trivelig av deg å stikke innom bloggen vår! Her kommer vi til å komme med litt nyttige, og mange unyttige oppdateringer om hva vi driver med, og hvor vi befinner oss dette året! Så hvis du er interessert i det, kan du jo følge med her!

søndag 27. mars 2011

Froland

"Er du fra Arendal så spyr jeg. Er du fra Froland så har jeg spydd".  Alle har sikkert hørt dette og sist helg reiste vi i Roadservice for å teste ut påstanden.

Det ble et kult treff hvor revehalene hang tett i Volvo 240´ene som sto å ruset utenfor bygdas lokale.*

*(Roadservice tar null anvar for disse fordomsfulle uttallelsene, skrevet av Andreas sin gale onkel Arne)

"Vi hører rykter om at Frolendinger er spinnville på konsert," roper en høyt engasjert Karoline "og nå må dere bevise det for oss!" Og sannelig min røde hatt så gjorde de det og enda mer! For en fantastisk engasjert gjeng! Det føles godt å bli tatt så bra imot i våre egne hjemtrakter på det blide sørland.

Tusen milloner takk til Marit, Kristine sin mamma for en fantastisk middag hos Kjenstad residens. Hun ba til og med for hver enkelt av oss mens ho skrelte potetene hun tenkte hver enkelt skulle ha (eller noe sånn). Uanett åssen det nå var, setter vi virkelig pris på det :)

Og en spesiell takk til Kristian som gjorde en flott innsats med rigging og lys :)

Andy

Ps: Jeg verken spyr eller har spydd, så Froland er OK+ i boka mi (som er sørlandsk for HELT KONGE!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar