Velkommen til bloggen vår!

Hei, vi er Roadservice 10/11! Det var jammen meg skikkelig trivelig av deg å stikke innom bloggen vår! Her kommer vi til å komme med litt nyttige, og mange unyttige oppdateringer om hva vi driver med, og hvor vi befinner oss dette året! Så hvis du er interessert i det, kan du jo følge med her!

mandag 14. februar 2011

Lørenskog

Torsdag bar det videre til Lørenskog! Her ble vi imponert over hvor bra ungdomsarbeid de har fått til! De var rundt 150 konfirmanter, og på showet kom det enda fler! Og her visste de hvordan de skulle lage god konsertstemning!


Pål og Roar kom for og se på showet, og Pål klarte selvfølgelig ikke å holde seg unna scenen. På siste sangen MÅTTE han opp og danse til stor glede for både oss og konfirmantene!

 Her fikk vi faktisk også æren av å hilse på Norgesmesteren i Kickboksing! Og Andy fikk lært seg et par nye triks av breakeren Petter. 

Mari kom på besøk igjen, og det var jo veldig trivelig!


Etter nedrigg dro meg og Andy på matfest hos Unionen - avdeling Oslo. Her er hver dag en fest, og vi liker det. Dette er også første natta siden tiendeklasse at jeg har lagt meg etter klokka tre på natta. Og første dagen i løpet av Roadservice-tiden at Karoline har stått opp før meg neste morgen. Gratulerer. 

Katrine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar