Velkommen til bloggen vår!

Hei, vi er Roadservice 10/11! Det var jammen meg skikkelig trivelig av deg å stikke innom bloggen vår! Her kommer vi til å komme med litt nyttige, og mange unyttige oppdateringer om hva vi driver med, og hvor vi befinner oss dette året! Så hvis du er interessert i det, kan du jo følge med her!

tirsdag 22. februar 2011

Olgalåmi


Mens de andre var på 24-festivalen på Rennesøy å hadde det konge, var jeg tatt turen hjemover til Øvrebø. Hvert år arrangerer vi et arrangement som var umulig å ikke være med på. Dette heter Olgalåmi og er et kostymeskirenn der alle kler seg ut som gamle damer og går på ski. Dette året, intet unntak. 200 stk. møtte opp i stor begeistring. Den ene mer utkledd enn den andre. Det ble en utrolig bra dag, men mye latter, Olfloka, is i rubben (bokstavelig talt), Spikerfeste (bokstavelig talt), musikk, pølser, stafett, hoppkonkurranse og barneskirenn. Jan Rettedal var klar som andaktsolga, og PR-olga, foto-olga, sjefsolga, kommentatorolga og alle andre olgaer som er gode å ha, var klare for å lage dette til en ekte bygdefest! J Hipp hurra for Olgalåmi!

Jeg siterer likegodt litt av Olgalåmis theme song; ”Det er gøy på landet, hos sjefsolga Hanne. Vi sprer Guds gode humor, i gammelt dametøy! ” Og med en utrolig lekker drakt fra Fretex, hadde jeg en helt fantastisk dag på Olgalåmi!
Til neste år, håper jeg at alle i teamet har tid til å komme å være med meg på dette! Og alle andre er jo selvfølgelig inviterte!!!!


Og her er en fantastisk musikkvideo av fjorårets Olgalåmi :) Enjoy!


Guro

1 kommentar:

  1. Fytti, Guro! Skulle ønske jeg var der! Selv om jeg hater ski, høres dette veldig morro ut! Håper vi kan ta turen neste år, ja!

    SvarSlett