Velkommen til bloggen vår!

Hei, vi er Roadservice 10/11! Det var jammen meg skikkelig trivelig av deg å stikke innom bloggen vår! Her kommer vi til å komme med litt nyttige, og mange unyttige oppdateringer om hva vi driver med, og hvor vi befinner oss dette året! Så hvis du er interessert i det, kan du jo følge med her!

tirsdag 8. februar 2011

Roadservice - kveld!

I går var det endelig tid for Roadservice-kveld i leiligheten igjen! 

Roadservice-kveldene er ment for å være kvelder hvor man kan komme om man ønsker litt åndelig-påfyll, eller bare godt fellesskap. Selv om halve skolen er ute på tur, var vi rundt tyve stykker som samlet oss i går. Kanskje var det lukta fra Andys eksepsjonelt gode kakao, som trakk folket til leiligheten vår. I hvert fall ble det koselig! Johan bidro med boller, og resten av gjengen bidro med god stemning!



Etter fulgt av et par runder med hviskeleken, hadde jeg en liten andakt hvor jeg snakket om det å leve ærlig.

Utover kvelden ble det mafia og dårlig stemning. Stemninga var i hvert fall dårlig når jeg gikk. Men mulig det bare var jeg som følte på den, siden jeg var den første som ble stemt ut, og forlot leiligheten i god dårlig taper -stil.

Da jeg kom tilbake seinere på kvelden/natta, satt det fortsatt folk i stua. Selv om resten av vertskapet hadde lagt seg, var det virkelig hyggelig å se at noen av gjestene trivdes så godt at de ikke ville gå! Etter hvert ble humoren dårligere og dårligere, og korttriksene til Daniel var ikke stort bedre. Frida forlot til sist leiligheten i protest. De andre fulgte etter, og jeg kunne legge meg med god samvittighet. Da jeg endelig var i seng, var klokka halv to, altså tre og en halv time etter at jeg blir overtrøtt. Men hva ofrer man ikke for at alle skal ha det greit?



Vi hadde det i alle fall veldig greit i går, og vi gleder oss til å gjenta det! Takk til alle som kom!

Av Katrine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar